tiistai 18. joulukuuta 2012

They stare at me while I stare at you

Oon jo monena päivänä istunu koneelle ja avannu mun blogin, mutta en oo mitään saanu aikaseks. En halua kirjottaa mitään maailman turhinta ja mua vaan ottaa päähän se, että haluisin niin kovasti laittaa tänne semmosia hullun hienoja, hyvälaatuisia kuvia, koska jotenkin ehkä kuvilla osaan enemmän ilmaista itseäni! Mutta eihän tolla kakka kameralla mitään oikeen saa otettua, joten siks on taas vierähtäny jonkun aikaa tässä. Sorry about that!
ps. Jos jollain löytyisi järkkäriä jota ei enää käytä ja haluaisi myydä, niin täällä olisi ostaja!



On kyllä paikat ihan jumissa, kun eilen käytiin treenailemassa ystäväni Roosiksen kanssa salilla. Olin suunnilleen jo ihan luovuttanu koko salilla käymisen suhteen, koska mä en saa itteeni ylös kovin helposti, silloin kun pitäisi mennä yksin. Mutta nyt oon niin ilonen, kun Rousii alkaa käymään mun kanssa, niin ehkä tää mun "kiinteä kukkis"-unelma toteutuu! : D Ihmettelen oikeesti sitä, että miten esim ruoka saa niin hyvin ihmisen liikkeelle, mutta liikunta josta tulee PALJON parempi olo niin ei saa. Esim. jos kaverit pyytää ravintolaan syömään niin oon jo suunnilleen istumassa siellä, mutta jos salille niin heti negatiiviset tunteet nousee pintaan. No ehkä se on vaan mulla ja muilla jotka ei oo nii kiinnostuneita liikkumisesta. Haluan kyllä muuttaa ton asenteen!

Mutta nyt asiaan joka mua enemmän innostaa eli oon saanu lähes kaikki lahjat ostettua, jes! Pitäis alkaa tekemään myös kaikenlaisii käsitöitä ja muita, että on sitten hakuaineistoa valmiina sinne tilansomistus linjalle. En oo tainnu ees kertoa siitä, eli haen opiskelemaan tilansomistusta kivääritehtaalle :) En oo käyny mitään erikoisempia kursseja, joten pitää lähetellä sinne kuvia jostain käsitöistä yms. Olis kyllä niin parasta päästä sinne:) Ja ainiin pääsin myös väliaikatarjoilijaks Kaupunginteatterille! Että onhan tässä taas rutiinia tulossa elämään:)

Tässä vielä yks ihana biisi minkä Janne kerto. Oon ihan rakastunu tähä biisii.
http://www.youtube.com/watch?v=3B83beiDvAw

-Kukkis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti