sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Fresh Start!

Moi. Tänään, oikeestaan iha äsken päätin antaa mun blogille uuden elämän ja alkaa taas kirjottelee! Mulla on niin paljon vapaa-aikaa tänhetkisessä elämässä, että ihan kivaa nyt kirjotella tänne useemmin. En tiedä tuleeko aina mitään kauheen fixua, mutta silti ihan kiva tehä tätä edes omaksi iloksi! :) Mulla on edelleen surkea kamera ja iPhone...eli suurinosa kuvista edelleen ei oo mitään mestariotoksia, mutta parempi kamera olis kyllä ihan MUST ;) Tykkään sikana kuvata kaikkee "taidekuvia" ja semmosia. Ärsyttää vaan kun ei oo oikeen päässy toteuttaa itteensä :( Pitää alkaa säästää!!

Btw. oli ihan sika ihana viikonloppu! Erika tuli Helsingistä moikkaa meitä tänne ja oli ihan huippua! Ei oikeen tehty mitään kauheen erikoista, mutta oli silti parasta. Katottii leffoja, juoruttiin, pelleiltiin, naurettiin vedet silmissä, juteltiin syvällisiä, rukoiltiin, valvottiin IHAN liian myöhään ja mikä parasta nautittiin toistemme hulvattomasta seurasta <3 Mä oon sitä mieltä, että hyvien kavereiden seura on ehkä parasta viihdettä mitä on.





~Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa~


Anyway nyt on alkanut uusi alku ja ainakin yritän kirjoittaa mahdollisimman usein. Nyt alan auttamaan pikkusiskoa jossain kouluhommassa , täydellinen isosisko? hmm no ei läheskään aina, mutta yritys on kova!
Öitä<3

by kukkis











1 kommentti:

  1. hähäääää en tienny tällasesta postauksesta! paras seura, paras vkl <3
    terkuin erkkulainen

    VastaaPoista