maanantai 19. maaliskuuta 2012

Koukussa

Mun ei pitäs koskaan alkaa kattoo mitään sarjojen tuotantokausia... jään aina niihin niin pahasti koukkuun ja sit mua ei missää enää koskaan näykkään, kun homehdun vaan kotona ja jumitan tv:n edessä :D Sekin on yks ongelma, että alan elää niissä mukana ja sit unohtuu tää omakin elämä mikä mulla on. Ei sais liikaa jumittuu mihinkää tv-sarjoihin tai muihin..muuten voi vaikka masentuu :D esimerkiks AVATAR leffasta on jotku vaipunu avatar masennukseen, koska ne haluis elää siinä maailmassa ..siis ihan hullua ! Mä en toivottavasti oo niin paha. Mutta siis nyt oon kattonu smallvillee ja oon niin koukussa ! Oon ollu myös koukussa pakoon, supernaturalliin, uuteen päivään, heroesiin ja skinssiin.. okei siihen oon vieläki iha koukussa! ihan paras sarja <3 Lemppari näyttelijät skinseistä on ehdottomasti: 
 
Chris/Joe Dempsie

 
Maxxie/ Mich Hewer 

 
Effy/ Kaya Scodelario

 
Alo/Will Merrick


Noi ainaki on kivoja. Mutta sarjat sikseen... mulla on torstaina teoriakoe..jännittää vähän koska en oo lukenu paljookaan...vois ryhdistäytyy :D mutta kyllä se siitä ehkä, koska sit oon todella vihanen jos en pääse ekalla läpi koska se tosiaan maksaa sen 81 € ja raha ei kasva puissa, ainakaan meidän pihassa. Oispa vähän ees rahaa ni pääsis kampaajalle, koska mun hiuksissa ei oo mitää muotoo, että kiitos vaan jos joku haluaa tarjota ilmasen leikkauksen :) Mutta joo mulla alkaa huomenna työt vasta kolmelta, joten meen nyt kattoo smallvillee, taas kerran ! see ya <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti